Tilaus- ja toimitusehdot

Lansarin Tallipuodin verkkokaupan tilaus-, toimitus-, sopimus- ja takuuehdot, voimassa 11.12.2017 alkaen.

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Seuraavia ehtoja sovelletaan Lansarin Tallipuidin ja sen asiakkaiden välisessä kaupassa

Lansarin Tallipuoti myy hevosten rehuja sekä hevos- ja ratsastustarvikkeita täysi-ikäisille yksityishenkilöille.

Verkkokaupan ehdot lyhyesti:

Kaikki tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Kaikki hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron oman verokannan mukaisesti. 

Toimitamme tilaukset asiakkaalle käyttäen PostNordin ja Matkahuollon palveluita. Toimituskulut riippuvat paketin painosta. Toimitamme tilauksia vain Suomeen. Pyrimme lähettämään tilauksen kolmen arkipäivän kuluessa. Tämän päälle tulee tuotteen normaali kuljetusaika, esimerkiksi Matkahuolto kuljettaa paketit yleensä 1-2 päivässä perille. Pyrimme tiedottamaan mahdollisista toimitusviivästyksistä mahdollisimman pian.

Ostokuitti tai laskukopio tulee säilyttää virhevastuuta varten.

Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, mikäli tuote on käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa (Ei koske rehuja ja lisäravinteita). Palautusoikeus koskee ainoastaan verkkokaupasta ostettuja tuotteita.

Jos olet saanut väärän tuotteen tai tuote on viallinen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla riijahasanen@gmail.com tai puhelimitse 040 5675848. 

Mikäli huomaat lähetyksesi vahingoittuneen, ilmoita siitä välittömästi toimittajan palveluun (PostNord tai Matkahuolto). Tarkasta lähetys ennen lunastusta/allekirjoitusta. Älä lunasta vahingoittunutta lähetystä!

Yleistä verkkokaupasta


Verkkokaupan tuotteita myy Lansarin Tallipuoti. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen


Tuotteet voi ostaa myymälästämme Harjumaasta, puhelimitse, sähköpostilla tai internetin välityksellä osoitteesta ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus


Tilausvahvistus toimii kaupan sopimuksena. Tilausvahvistus toimitetaan vain sähköpostiin, sitä ei tulosteta luontoa säästääksemme toimituksen mukaan. Mikäli et saanut tilausvahvistusta sähköpostitse, ota yhteyttä meihin.

Maksaminen


Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Kortilla maksettaessa verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet asiakkaalle.


Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Maksutavat

Collector Lasku/Osamaksu

Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.

Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.
Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio)
Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.

Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.

Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.

Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 20 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.
Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:

Tarkemman palvelukuvauksen löydät https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.




Toimitusaika

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Mikäli tuote on valmistajalta loppunut, ilmoitetaan tästä viipymättä asiakkaalle. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. 

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita (ei koske rehuja ja lisäravinteita!). Palautuksesta on ilmoitettava myyjälle etukäteen ja sovittava palautusehdot. Myyjä ei ole velvollinen vastaanottamaan palautusta, josta ei ole ennalta sovittu. Palauttamisesta aiheutuneista kustannuksista vastaa asiakas. Ennalta sopimattomista palautuksista veloitamme käsittelykulut 8.5e per lähetys. Palauttamisesta aiheutuneista kustannuksista vastaa asiakas.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: Asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, pankkitilinumerosi, sekä kopio tilausvahvistuksesta.

Palautusosoite:

Lansarin Tallipuoti

Porkkalantie 15

51420 Harjumaa

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, palautettavien tuotteiden hinta palautetaan suoraan tilillesi tuotepalautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Postimaksuja ei hyvitetä. Mikäli tilattujen tuotteiden summa jää palautuksen jälkeen alle ilmaisen toimitusrajan, tilauksesta vähennetään postikulut painon mukaisesti ja tämä vähennetään palautettavien tuotteiden summasta. Mikäli koko tilaus palautetaan, vähennetään lähetyskulut painon mukaisesti.

Noutamatta jääneet lähetykset

Noutamatta jääneet lähetykset käsitellään kuten sopimatta palautetut. Käsittelytkulut 8,5e sekä palautuksesta aiheutuneet kustannukset.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@equuscare.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle. Tuotteet lähtevät aina ehjinä. EquusCare ei vastaa kuljetuksessa tulleista vaurioista.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Lansarin Tallipuoti käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.